Jacksons Fencing koristi ProTalk dPMR 446
Jacksons Fencing jedan je od vodećih britanskih dizajnera, proizvođača i instalatera sigurnosnih ograda i sustava za kontrolu pristupa i dugogodišnji korisnik analognih ProTalk radioprijamnika tvrtke Kenwood na tri mjesta u Ashfordu, Bathu i Chesteru za komunikacije između menadžmenta, zdravstva i sigurnosti, proizvodnih i poslovnih timova.
Tvrtka je nedavno dovršila ugradnju 8,5 km sigurnosne ograde i više od 40 vrata za pješake i vozila na terminalu Eurotunnel u Coquellesu u Francuskoj kao dio visokokvalitetne anglo-francuske inicijative za nadogradnju zaštite i sigurnosti na terminalu od 41,8 km protiv ilegalne migracijske aktivnosti. Projekt je trebao biti isporučen unutar osam tjedana od potvrde narudžbe, a do kraja prvog tjedna, Jacksons je već imao jaki tim od 70 ljudi koji je stvorio siguran spoj za svoje postrojenje, materijale i zaštitu mjesta.
Budući da bi timovi radili na četiri ključna mjesta širenja diljem perimetra terminala, logistika opskrbljivanja svakog tima s materijalima iz središta kad stignu iz Velike Britanije izazvala je konstantan izazov za voditelja Jacksons Fencinga, Stevea Hancocka, kojemu je sjedište u Coquellesu. Steve je komentirao: „Znali smo da isporuka projekta zahtijeva pouzdane i besprijekorne komunikacije – kada imate sedamdeset ljudi koji istodobno rade na različitim elementima projekta na četiri lokacije; posljednja stvar koju trebate jest da bilo tko mora čekati materijale ili mu je nejasno što mora sljedeće učiniti. Prijem mobitela nije bio zajamčen i iskreno, nisu nam dovoljno jaki za ovu vrstu posla, pa smo pitali Kenwood da li bi nam mogli pomoći u komunikacijskom rješenju koje bismo mogli brzo implementirati, biti prikladan za uvjete na lokaciji i jednostavni za korištenje.“
Kenwood ProTalk TK-3401D dPMR digitalni ručni radio prijenosnici pokazali su se idealnim rješenjem
Steve je nastavio: „Jednostavne kontrole radija bile su poznate korisnicima koji su zajedno s proširenim rasponom i jasnoćom digitalne tehnologije i činjenicom da su bez licence bili savršeni. Sve što smo morali učiniti bilo je osigurati da su radiji postavljeni na digitalni rad, da se baterije pune preko noći na kraju svakog radnog dana i bili smo spremni za rad. Ne bih mogao biti više zadovoljan kako su radili i pomogli da se ovaj projekt završi na vrijeme!“