Hrvatska

London Bridge Station

Željeznički kolodvor London Bridge


 

Saznajte kako sustav Kenwood NEXEDGE® pomaže Network Rail-u da postaja fukcionira sigurno i učinkovito.

London Bridge Station Communications

Već jedna od najprometnijih čvorišta željezničkog prijevoza u Velikoj Britaniji, London Bridge Station se priprema za 10% povećanja putnika do 2018. godine.

 

 

Željeznički kolodvor London Bridge je jedan od najstarijih u Velikoj Britaniji i predmet je brojnih programa obnove i poboljšanja u svojoj 178-godišnjoj povijesti.

Sadašnji razvoj kolodvora rezultirat će udjelom od 10.500 m2, u očekivanju upravljanja 55 milijuna putnika koji će vjerojatno proći kroz njega kada se završi 2018. godine.

Kolodvorom upravlja Network Rail, vlast koja posjeduje i upravlja gotovo svim željezničkim infrastrukturama u Velikoj Britaniji, a izravno upravlja sa sedamnaest najvećih i najvažnijih željezničkih postaja (također posjeduje i većinu drugih 2.500 stanica u Velikoj Britaniji kojima upravljaju različite kompanije).

 

London Bridge Station Construction of London Bridge Station Illstration of London Bridge Station

 

Smješten u živahnoj četvrti Londonskog mosta u podnožju Shard-a, najviše zgrade u Europskoj Uniji, London Bridge postaja osigurava putnicima i posjetiteljima grada povezanost s jugoistočnim Londonom, južnom obalom Engleske, drugim Londonskim stanicama i sjeverno do Bedforda.

Kao dio London Thameslink projekta vrijednog 6,5 milijardi dolara, koji će povećati kapacitet željeznice, učestalost i veze koje se protežu od sjevera do juga kroz središte Londona, stanica prolazi kroz veliki program restrukturiranja koji je započeo 2013. i zakazan je za završetak 2018. godine.

Projekt će stvoriti novu postaju s dvoranom većom od stadiona Wembley koja će se nalaziti ispod pruge i šesnaest proširenih platformi – što nije jednostavan posao u takvom užurbanom dijelu glavnog grada i još je zahtjevnije jer će stanica biti otvorena tijekom cijelog procesa.

Razvoj je sada u punom zamahu s 'vojskom' izvođača radova na i oko stanice 24 sata dnevno.

 

Održavanje 300.000 putnika na 2.500 vlakova svaki dan siguranima i informiranima.

Tim Network Rail-a koji upravlja sigurnošću, zaštitom i izvedbom operativne učinkovitosti na London Bridge postaji vodi voditelj stanice Denis Kirk, kojem pomažu pet menadžera stanica koji rade u tri smjene šest dana u tjednu. Stanica je zatvorena samo tri sata svaki dan između 01:00 i 04:00 za čišćenje, održavanje i popravke.

Tim postaje je tijekom 2013. godine isporučio svoj novi Kenwood NEXEDGE® digitalni radio komunikacijski sustav, prije početka rekonstrukcije postaje. Tvrtka Affini Technology Ltd koja je obavila dizajn distributivnog antenskog sustava (DAS) za pokrivenost stanice od 100%, iznad i ispod tla,također je kao odobreni Kenwood partner instalirala, programirala i naručila NEXEDGE® digitalni radio sustav koji sadrži repetitore i prijenosne radije.

 

Digital communications at London Bridge Station Digital communications at London Bridge Station

 

Dave Baldwin, menadžer stanice dobro zna kako složenost upravljanja postajom veličine London Bridge postaje i sa svojim timom nadilazi dodatno opterećenje sigurnosti putnika i osoblja, održavanje zaštite, zdravlja i sigurnosti te osiguravanja učinkovitog rada tijekom rasprostranjene obnove.

Dave komentira: „Zajedno s upraviteljima postaja, moj je zadatak zadržati da ova postaja radi kako treba, pomažući putnicima da brzo i bez poteškoća prolaze do i od svojih vlakova, ali sa 6.500 ljudi u minuti koji prolaze kroz stanicu tijekom najprometnijih sati stvari mogu poći po zlu, bilo to kašnjenje dolazaka i odlazaka, bolest, zločin, antisocijalno ponašanje, sumnjivi paketi ili čak povremeni pas lutalica. Jedan od naših ključnih problema je sigurno nadzirati protok putnika s vlakovima koji dolaze svakih 39 sekundi. Ne bi trebalo dugo za popunjenje postaje i ako se to dogodi, sve se zaustavlja i povećava rizik od nezgoda i ozljede.“

 

„...100% pokrivenost radija u postaji znači da se naše osoblje osjećaja puno sigurnije...“

Daveov tim surađuje s osobljem zaposlenim od tvrtka za upravljanje vlakom na postaji kako bi predvidjeli i reagirali na događaje i incidente. Govori: „Svi djelatnici Network Rail-a i željezničkih tvrtki koji rade na postaji opremljeni su radijima, isto kao i britanski policajci za prometnu policiju koji mogu pratiti kanale kako bi bili informirani o situacijama. Radio uređaji su naš primarni komunikacijski alat i mogu reći bez sumnje da se svi zaposlenici osjećaju puno sigurnijima jer novi NEXEDGE® sustav osigurava 100% pokrivenosti postaje, nešto što prethodni analogni sustav jednostavno nije mogao učiniti.“

 

   

 

„Fleksibilnost je ključna za održavanje dobrog iskustva putnika u našem vrlo dinamičnom okruženju“

Radovi na postaji često zahtijevaju promjene u izgledu i privremeno zatvaranje ili preseljenje platformi i javnih površina radi olakšavanja radova. Dave izvješćuje: „Mnogi od naših putnika su svakodnevni putnici koji su gotovo na autopilotu od trenutka ulaska ili napuštanja stanice. Pomažući im u upravljanju tranzita u postaji i prekidanju navika, ponekad može biti teško, pogotovo kada izgube referentne točke, tako da ponekad naše osoblje mora djelovati kao turistički vodič i centar za informiranje. Uz naše CCTV kamere i sustav prebrojavanja putnika, radio uređaji se pokazuju neprocjenjivima u očuvanju našeg osoblja koje se cijelo vrijeme informira o situacijama koje nastaju. Naš je cilj odazvati se na incident u bilo kojem dijelu postaje u roku od 40 sekundi, a to bi bilo nemoguće ako nemamo pokrivenost postaje ili imamo blokadu na radijskom sustavu. Tim u Affini-u provodi ankete o pokrivenosti kad god se dogode bilo kakve velike promjene i premještanje ili povećanje antena i repetitora po potrebi kada su završene nove strukture – kao što očekujete, fleksibilnost je ključna za održavanje dobrog iskustva putnika u našem visoko dinamičnom okruženju.“

NEXEDGE® digitalni sustav instaliran na postaji sadrži jednu baznu stanicu, dva repetitora i 120 prijenosnih prijenosnih radijo uređaja – i programiran je za rad u digitalnim i analognim načinima rada. Dva kanala su u upotrebi, digitalni Channel 1 za Network Rail tim, sigurnost i timovi za korisničke uslug i osoblje za čišćenje, dok analogni Channel 2 koristi južno osoblje kako bi spriječio zakrčenost, no u mirnijem razdoblju od 23:00 sve komunikacije se odvijaju na Channel 1.

 

Planovi proširenja sustava

 

   

 

Kada se dovrši obnova postaje, bit će veliki dio četvrti London Bridge s izravnim vezama na The Shard, novi autobusni terminal i podzemnu željezničku stanicu London Bridge. Radio sustav će se znatno proširiti i uključivat će 140 maloprodajnih jedinica, kafića, prodavaonice brze hrane, 16 platformi i veliku gomilu na jednoj komunikacijskoj platformi. Don MacLeod, konzultant Affini-a, komentira: „Kenwood NEXEDGE® sustav omogućuje fleksibilnu komunikacijsku infrastrukturu kako se povećavaju potrebe stanica kako bi se proširila pokrivenost. Izvrsno radi, tako da smo sretni i Network Rail je sretan.“

Dave Baldwin zaključuje: „Nismo imali nikakvih problema s bilo kojeg mjesta u postaji sa sustavom NEXEDGE® i on radi točno onako kako treba...

...nikad ne bih napustio ured bez NEXEDGE® radija – toliko mi je važan, siguran i učinkovit rad ove stanice.“