Centrepoint gala i dodjela nagrada u palači Kensington
Centrepoint Awards, dana 10. studenog 2016. Godine, održana je u prekrasnoj palači Kensington kako bi se proslavila postignuća mladih ljudi koji su uspješno savladali svoje poteškoće pomoću dobrotvornih organizacija te kako bi se prikupila sredstva za dobrotvorne svrhe.
Događaju je prisustovao britanski princ William, pokrovitelj Centrepoint-a od 2005. godine, kojemu su se pridružile poznate osobe, uključujući Nila Rodgersa, Ellie Goulding, Craiga Davida i Liz Hurley za pomoć u prikupljanju 1,5 milijuna £ za Centrepoint udrugu.
Pokrivenost događaja povjerena je Steve Grahamu, producentu/redatelju na Realise Filmsu (gore lijevo) i Jasonu Kosbabu, producentu/kamera tehničaru iz DV Camera Hire koji su snimali najvažnije događaje i napravili niz kratkih filmova za svakog od kandidata, koristeći 9 postavljenih fotoaparata, spremnih za objavu i koji će se sutradan ujutro dijeliti putem društvenih medija, YouTube-a i Press & Promotion medija.
Filmski i produkcijski tim bili su zauzeti na raznim lokacijama tijekom događaja, gdje su snimali i uređivali intervjue s nominiranima, članovima kraljevske obitelji i slavnim osobama te snimali live izvedbe.
Složenost snimanja ovog posebnog događaja
Steve i Jason su oba obožavatelji F1-a i znali su o Kenwoodovoj dugoj povijesti u pružanju komunikacije McLarenovom timu. Kada su uvidjeli potrebu za jasnim i pouzdanim komunikacijama u koordinaciji ovog kompleksnog događaja uživo na više mjesta na velikom području, njihov prvi izbor bio je Kenwood.
Jason objašnjava neke od tehničkih izazova koji su uključeni u snimanje ovog VVIP događaja: „Ne traži se često da snimite događaj na kojem sudjeluju članovi britanske kraljevske obitelji i poznate osobe iz pop svijeta pa smo rado prihvatili posao. Kako je vrijeme prolazilo, organiziranje i planiranje projekta postalo je vrlo složeno.“
Ono što je započelo kao snimanje s 3 kamere uskoro se razvilo u snimanje s 9 kamera – 7 fiksnih kamera i 2 roaming kamere na bežičnim odašiljačima.
„S ograničenjima na količinu kabela i zabrinutostima o raspoloživosti radiofrekvencije za razgovor, walkie-talkija i bežičnih video odašiljača, Steve i ja bili smo zabrinuti oko posljedica smetnji ili u najgorem slučaju, ukupnog gubitka komunikacije i slika; pogotovo zato što ne bismo samo trebali izbjegavati frekvencije koje koristi Royalty and Specialist Protection (RaSP) tim, već i drugu komunikacijsku opremu koja se upotrebljava, uključujući produkciju događaja, zvučni tim, zaštitare i catering.
Wired talk-back nije bio mogućnost zbog potrebe za roaming kamerama i ograničene količine kabela od kamere do kamere. Pronalaženje rješenja za ovaj događaj je gdje je Kenwoodovo iskustvo i znanje stvarno došlo do izražaja.“
Po utvrđivanju prirode događaja, zahtjeva i ograničenja, tim JVCKENWOOD UK-a bio je spreman pomoći i ne samo da je dogovorio privremenu licencu tvrtke Ofcom, već je odredio, programirao i isporučio svu Kenwood NEXEDGE digitalnu dvosmjernu radio opremu i dodatnu opremu koja je bila potrebna – i upute o tome kako ih koristiti.
Steve Graham govori: „Bilo je puno toga što bi moglo poći po zlu, a za live događaj nema drugih pokušaja.“
„Prije događaja uživo imali smo više kamera diljem raznih lokacija koje su prikupljale intervjue s gostima i VIP-ovima koji su dolazili na događaj gdje sam trebao biti u mogućnosti koordinirati sve kamere na vrlo velikom području.
Tijekom glavnog događaja, koji se sastojao od govora, nagrada ceremonije, dobrotvorne aukcije i četiri nastupa uživo, usmjerili smo tim na kamere koje su snimale događaje uživo zajedno s fiksnim kamerama.
Bilo je važno da imam sredstva za poučavanje i usmjeravanje svakog snimatelja o vrsti snimaka i kutovima koje smo trebali dok smo uređivali emisiju za emitiranje.
Radio mi je dopustio da šaljem svoje upute svim kamerama i Vision Mixeru, tako da je svaki snimatelj znao kada je njegova kamera na mreži. Jednako važno je bilo znati kada je izvan mreže, dopuštajući mu da preoblikuje i prijeđe na sljedeću snimku prema uputama. Slično tome, Vision Mixer mogao je čuti moje upute i odabir snimaka/kamera za prijelaz na sljedeće. Bez učinkovitih komunikacija, pokrivenost koju smo postigli od događaja bila bi nemoguća.“
Redatelj, Vision Mixer i svaki od pet snimatelja bili su opremljeni NEXEDGE NX-320E3 ručnim prijenosnim radijima. Radioprijamnici koje su koristili snimatelji opremljeni su KHS-9BL opremom, dok su redatelji i Vision Mixer koristili slušalice KHS-7A.
Steve je nastavio: „Moram priznati da sam bio iznenađen izvedbom radija, ne zato što sam sumnjao u pouzdanost Kenwoodovih radija, već zbog potencijalnih smetnji s obzirom na količinu druge komunikacijske opreme koja se koristila na događaju.
Nismo imali nikakvih problema sa smetnjama ili problemima prijema, već smo odmah imali dostupni jasni signal i odličan prijam.“
Bilo je i drugih neočekivanih prednosti koje su pridonijeli radio uređaji, uključujući događaj prilikom dolaska gostiju kada je netko iz Steveovog tima uočio Liz Hurley u autu s vozačem koji je dolazio na mjesto događaja i obavijestio ga tako da je mogao postaviti kameru u savršenu poziciju za snimanje kako ona izlazi iz automobila na crveni tepih.
Kako se očekivalo da će snimiti sve dolaske gostiju s crvenog tepiha na mjesto događaja, grupa komunikacijskih sposobnosti osigurala je da je na vratima bila spremna kamera dok su gosti dolazili.
Steve i Jason zaključuju: „Ne možemo dovoljno naglasiti da je ovaj događaj bio veliki pothvat na složenom mjestu s mnogo slojeva sigurnosti i birokracije; pa samo uključivanje i isključivanje kamera i opreme tima bila je velika zadaća sama po sebi. Otvoreni protok komunikacije omogućio nam je da lako prenesemo sve naše resurse, opremu i osoblje na mjestu događaja i znamo gdje su u bilo kojem trenutku potrebne osobe ili oprema. Veselimo se testiranju njihovog nedavno pokrenutog ProTalk DECT Wireless Intercom sustava kada postane dostupan.“
„Radio uređaji su radili besprijekorno, pružajući savršenu pokrivenost, komunikaciju i prijam. Nismo mogli biti sretniji!“