Kenwood DMR pruža operativnu komunikaciju za upravljanje putnicima i zrakoplovima u zračnoj luci Rostock
Zračna luka u Rostock-Laageu započela je kao vojna zrakoplovna baza, ali od 1993. godine postala je najveća zračna luka za putnički prijevoz u sjevernoj Njemačkoj i važno regionalno središte za zračni teret.
Sa svojom lokacijom u sjevernoj Njemačkoj i kapacitetom od 1 milijuna putnika godišnje, zračna luka Rostock prijevozi turiste i poslovne putnike koji posjećuju rekreativno područje Mecklenburg-Vorpommern na Baltičkom moru.
Zračna luka je tijekom 2016. godine imala preko 250.000 putnika na više od 14.300 letova.
Pored svojih putničkih usluga, zračna luka Rostock je također važno regionalno središte za distribuciju tereta.
Zračna luka ima dozvolu za rad 24 sata dnevno, koja dopušta teretnim i transportnim zrakoplovima čak do Boeinga 747, u bilo kojim vremenskim uvjetima.
Srpanj 2017. pokazao se rekordnim mjesecom s 54.533 putnika koji su letjeli iz zračne luke.
Kako bi osigurali da se operacijski radio komunikacijski sustav može nositi s daljnjim rastom i ekspanzijom, operater zračne luke Flughafen GmbH nedavno je zamijenio analogni radio sustav koji se koristi za upravljanje putnicima i kontrolu zrakoplova za najsuvremeniji Kenwood DMR digitalni sustav.
Dvije grupe razgovora za upravljanje putnicima i zrakoplovima
Prema Berndu Lepschinsinu, osobi odgovornoj za IT i sustave u zračnoj luci, sustav i prijenosni DMR uređaji TK-D340 konfigurirani su za pružanje razgovora u dvije grupe (u normalnim i radnim uvjetima).
Prva grupa za razgovor raspoređena je na usluge zračne luke, uključujući check-in, ukrcaj i sve aspekte upravljanja putnicima; dok je druga grupa za usluge terenske obrade, uključujući punjenje gorivom, opskrbu pitkom vodom, čišćenje zrakoplova i ugostiteljstvo – sve što je potrebno za učinkovit promet.
Osam mobilnih radio uređaja konfigurirano je tako da se može pratiti bilo koja od dvije grupe razgovora. To omogućuje odgovarajućim korisnicima slušanje dviju glavnih grupa za razgovor i sudjelovanje prema potrebi. „Tijekom normalnog rada, dvije grupe za razgovor koordinira dispečer opremljen baznom stanicom“, objašnjava gospodin Lepschinski.
JVCKENWOOD Deutschland GmbH ima sjedište u Rhein-Main području u blizini Frankfurta gdje održava bliske odnose sa svojom mrežom distributera i stručnih partnera koji služe krajnjim korisnicima i klijentima u cijeloj Njemačkoj.
Frank Seibert, direktor tvrtke Mobilfunkcenter Rostock, bio je regionalni partner za JVCKENWOOD na ovom važnom projektu. G. Seibert je dizajnirao i uveo radio sustav koji koristi Kenwood DMR opremu i uređaje.
Pored detalja o tehničkim specifikacijama, instalaciji i uvođenju u pogon sustava, Mobilfunkcenter Rostock je također savjetovao klijentov tim o tome kako implementirati i reprogramirati DMR uređaje kako bi se osigurala dostupnost sustava 24 sata dnevno.
DMR Tier II Digital Conventional
Kenwoodov DMR raspon pokretnih, mobilnih radija i repetitora u potpunosti je u skladu s ETSI TS 102 361 standardom za radijske uređaje koji rade u digitalnom konvencionalnom modu DMR Tier II.
Standard pokriva standardnu i repetitorsku primjenu spektralno učinkovite metode TDMA (Time Division Multiple Access) od dva slota 12,5 kHz, korištene u DMR protokolu.
TDMA metoda omogućuje da obje grupe razgovora operiraju na jednom kanalu od 12,5 kHz. Među ostalim pogodnostima, novi Kenwood DMR sustav u zračnoj luci također je značajno povećao pokrivenost u usporedbi s analognim sustavom.
Kenwoodova izdržljivost i kvaliteta zvuka optimizirana za prijenos podataka
Teška radna okolina zračne luke može predstavljati prave izazove za opremu koja je u uporabi zbog zahtjeva da radio uređaji budu pouzdani i sposobni izdržati sve vremenske nepogode. Ručni prijenosnici Kenwood TK-D340 koji se koriste u ovom projektu susreću se s MIL-STD C/D/E/F i G standardom i imaju otpornost od prašine i vode prema standardu IP54/55.
„S obzirom na razinu buke u zgradi terminala, kvaliteta zvuka radija je uistinu izvrsna; Kenwoodova DMR tehnologija za uklanjanje buke je cijenjena od kupca“, objašnjava g. Seibert, dodajući: „Sustav je također skalabilan u smislu broja radio korisnika i dodatne funkcionalnosti.“